چرا ما به شکلک و ایموجی علاقه داریم اما به کلمات و جملات طولانی علاقه چندانی نداریم؟!

۱۳۹۸/۰۶/۰۱
title

امروزه دوره استفاده از روش‌های آماری قدیمی سپری شده و برای جذب افراد باید به ترفندهای بازاریابی توجه داشت. احتمالاً برای شما هم پیش آمده که گاهی اوقات آنقدر جذب و علاقمند به یک مطلب خاص شده‌اید که ناخودآگاه به دنبال دکمه "لایک" باشید، حتی اگر جایی که چنین دکمه‌ای وجود نداشته باشد! ...

چطور پرسشهایی فوق‌العاده برای نظرسنجی‌مان بنویسیم؟

۱۳۹۸/۰۶/۰۱
title

سوالی که باید حتما پاسخ آن را مشخص کنید این است که سوال خوب چه سوالی است؟ آیا چیزی که باعث ایجاد بهبود در نرخ پاسخ افراد به نظرسنجی و به دست آوردن اطلاعاتی ارزشمند از طریق نظرسنجی می‌شود، نوع سوا ...

3 روش هوشمندانه برای ارسال فرم‌های نظرسنجی به مشتریان

۱۳۹۸/۰۶/۰۱
title

قدیم‌ترها ماست‌بند سر کوچه، از مشتری‌های قدیمی می‌پرسید:"آیا از ماستی که دفعه قبل بردی، راضی بودی؟" به همین سادگی و به قول امروزی‌ها " فیس تو فیس" یک نظرسنجی حرفه‌ای انج ...

اهمیت ترتیب سوالات در پرسشنامه‌ها

۱۳۹۸/۰۶/۰۱
title

این 2سوال را در نظر بگیرید: نظرتان در مورد جزیره زیبای کیش چیست؟ دوست دارید در تعطیلات نوروز به کدام شهر سفر کنید؟ ترتیب سوالات جوری است که برای پاسخ به سوال دوم ذهن پاسخ‌دهنده به صورت ناخ ...

11 دغدغه پرسشنامه های کاغذی + راه حل

۱۳۹۸/۰۴/۱۱
title

شناخت نیاز مشتریان بالقوه و بالفعل و نیز شناخت نقاط ضعف و نقاط قوت یکی از مهمترین نیازهای هر کسب و کاری است.راه های مختلفی برای شناخت این نیازها وجود دارد که یکی از مهمترین این راه کارها ایجاد فرم&zwn ...

قدمی ساده اما موثر در حفاظت و دوستی با محیط زیست

۱۳۹۸/۰۳/۳۰
title

استفاده از راهکارها و ابزارهای آنلاین به جای شیوه‌های سنتی و کاغذی یکی از مناسبترین روش‌ها در کمک به حفظ محیط زیست است.اکنون به کمک انواع ابزارهای رایانه‌ای می‌توان با کمتر چاپ کرد ...

سوالات حساس چیست و چگونه آن‌ها را در پرسشنامه‌ها بپرسیم؟

۱۳۹۸/۰۳/۱۸
title

از جمله سوالات پایه ثابت در دورهمی‌های فامیلی این‌هاست: "کی قصد داری ازدواج کنی؟!"  یا  "امسال چقدر افزایش حقوق داشتی؟"بعضی‌ها هم تا چشمشان به جمال ما روشن می‌شود ف ...