logo
  1. نام شرکت

  2. نام و نام خانوادگی

  3. عنوان شغلی

  4. رعایت ادب، گشاده رویی، خویشتن داری و فروتنی در برخورد با مشتریان

    ادامه
  5. گوش دادن، پاسخگویی شفاف، دقیق و به موقع به مشتریان

    ادامه
  6. پشتکار، جدیت، سخت کوشی و پیگیری کار مشتریان تا حصول نتیجه

    ادامه
  7. میزان رضایت شما از سرعت پاسخگویی در هنگام تماس با واحد پشتیبانی

    ادامه
  8. سرعت پیگیری کارشناس پشتیبانی پس از ثبت تیکت

    ادامه
  9. زمان انتظار برای رفع مشکل سرویس، توسط واحد پشتیبانی شرکت تراز پویش را مناسب ارزیابی می نمایید.

    ادامه
  10. مهارت و اطلاعات فنی و اجرایی پرسنل پشتيبانی در يافتن و رفع مشکلات فنی

    ادامه
  11. توانایی ارائه راه حل برای مشکلات پیچیده نرم افزاری مشتریان

    ادامه
  12. مطابقت سرویس ارائه شده با خدمات خواسته شده

    ادامه
  13. آيا مشکل شما در همان تماس اول حل شده است؟

    ادامه
  14. دسترسی به واحد پشتیبانی در مواقع لزوم و ضروری

    ادامه
  15. میزان اثر بخشی راهنمایی های واحد پشتیبانی درحل مشکلات مورد نظر

    ادامه
  16. چه میزان از مشکلات سیستم مربوط به واحد تولید بوده که کارشناسان پشتیبانی قادر به حل آن نبوده اند؟

    ادامه
  17. سطح رضایتمندی شما از دریافت خدمات تا چه حد باعث می شود که ما را به سایر دوستان / شرکت ها / همکاران معرفی نمایید؟

    ادامه
  18. داشتن مشتریان وفادار بزرگترین دارایی هر کسب و کاری است.
    با سپاس از مشارکت شما

    ثبت کن
VForm