logo
  1. نام شرکت *

  2. نام و نام خانوادگی *

  3. عنوان شغلی *

  4. رعایت ادب، گشاده رویی، خویشتن داری و فروتنی در برخورد با مشتریان *

    ادامه
  5. گوش دادن، پاسخگویی شفاف، دقیق و به موقع به مشتریان *

    ادامه
  6. پشتکار، جدیت، سخت کوشی و پیگیری کار مشتریان تا حصول نتیجه *

    ادامه
  7. میزان رضایت شما از سرعت پاسخگویی در هنگام تماس با واحد پشتیبانی *

    ادامه
  8. سرعت پیگیری کارشناس پشتیبانی پس از ثبت تیکت *

    ادامه
  9. زمان انتظار برای رفع مشکل سرویس، توسط واحد پشتیبانی شرکت تراز پویش را مناسب ارزیابی می نمایید. *

    ادامه
  10. مهارت و اطلاعات فنی و اجرایی پرسنل پشتيبانی در يافتن و رفع مشکلات فنی *

    ادامه
  11. توانایی ارائه راه حل برای مشکلات پیچیده نرم افزاری مشتریان *

    ادامه
  12. مطابقت سرویس ارائه شده با خدمات خواسته شده *

    ادامه
  13. آيا مشکل شما در همان تماس اول حل شده است؟ *

    ادامه
  14. دسترسی به واحد پشتیبانی در مواقع لزوم و ضروری *

    ادامه
  15. میزان اثر بخشی راهنمایی های واحد پشتیبانی درحل مشکلات مورد نظر *

    ادامه
  16. چه میزان از مشکلات سیستم مربوط به واحد تولید بوده که کارشناسان پشتیبانی قادر به حل آن نبوده اند؟ *

    ادامه
  17. سطح رضایتمندی شما از دریافت خدمات تا چه حد باعث می شود که ما را به سایر دوستان / شرکت ها / همکاران معرفی نمایید؟ *

    ادامه
  18. داشتن مشتریان وفادار بزرگترین دارایی هر کسب و کاری است.
    با سپاس از مشارکت شما

    ثبت کن
VForm