چرا باید از سامانه های نظرسنجی آنلاین استفاده کنیم ؟

۱۳۹۷/۰۹/۲۹
title

یکی از موارد مهم و حیاتی برای پیشرفت هر سازمان و کسب و کاری دریافت بازخورد (فیدبک) از مشتریان و افراد است. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد، مثل تماس تلفنی مدیر فروش با افراد جهت دریافت نظرات آنها به منظور تشخیص کیفیت خدمات، توزیع پرسشنامه های چاپ شده بین افراد و جمع آوری فرم ها و وارد کردن آنها در نرم افزارهای آماری مثل اکسل، جمع آوری نظرات مشتریان توسط کیوسک های نظرسنجی نصب شده در فروشگاه ها و موارد مشابه.

 

شاید علاقه مند به مطالعه باشید:  7 مزیت پرسشنامه‌ها و نظرسنجی‌های آنلاین

 

اما مشخص است تمامی موارد ذکر شده علاوه بر هزینه بالا جهت فراهم کردن بستر لازم، نیاز به صرف زمان زیادی جهت توزیع فرم ها و پرسشنامه های مختلف بین افراد دارد، اینجاست که مزایای Vform به عنوان یک سیستم فرم ساز آنلاین و خودکار جهت ایجاد و جمع آوری داده های فرم ها و نظرسنجی ها گویا خواهد بود.

نظرسنجی‌های آنلاین رسانه‌ای برای جمع‌آوری بازخورد از مشتریان، کارمندان و هر فرد دیگری است که با کسب و کار شما تعامل دارد. با ظهور ساز و کارهای خودکار برای نظرسنجی آنلاین، جمع‌آوری اطلاعات بر بستر اینترنت و حتی بصورت آفلاین (پیامک و کدهای USSD) به شدت آسان، ارزان و کارآمد شده است.

 

 

♦ در ذیل به صورت تیتروار نمونه‌ای از مزایای پلتفرم جامع ویفرم را در جهت پیشبرد این امر مهم معرفی می‌کنیم:

- ایجاد انواع پرسشنامه‌های دانشجویی، دانشگاهی و تحقیقاتی و انتشار آنها به صورت QR Code و یا انتشار در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی (به جای چاپ کاغذی و توزیع فیزیکی)

- ایجاد پرسشنامه‌های تحقیقات بازار، توزیع و مشاهده و تحلیل نتایج بصورت متمرکز

- ایجاد فرمهای نظرسنجی جهت کسب و کارها و توزیع آنلاین آن (اشتراک گذاری از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، کد QR، پیامک)

- استفاده از ویفرم جهت ایجاد فرم‌های اداری و بین بخشی و جلوگیری از چاپ فرمهای کاغذی

- ایجاد فرمهای استخدامی و دریافت اطلاعات افراد بصورت آنلاین و بدون نیاز به چاپ کاغذ

- ساز و کار هوشمند جهت جلوگیری از پاسخ‌های تکراری به منظور افزایش ضریب اطمینان نتایج جمع‌آوری شده

- ارایه فایل خروجی قابل استفاده در نرم افزارهای آماری چون Excel , SPSS

- ارایه گزارش‌های تحلیلی به تفکیک مواردی چون موقعیت جغرافیایی کاربر، وسیله مورد استفاده(کامیپوتر، تلفن همراه)، تاریخ و زمان تکمیل فرم و... بصورت نمودارهای متناسب با نوع سوالات(چندگزینه‌ای، کشویی، امتیازدهی، فیلدهای اختصاصی، NPS و...)

 

با استفاده از پرسشنامه‌های آماده ویفُرم، سریع بسازید و بهتر نتیجه بگیرید!

استفاده از پرسشنامه‌های آماده